stránky

1. září 2018

Sbohem, prázdniny! ♥ Ahoj, září!


Článek na prvního září jak dělaný, asi. I když já ještě prázdniny mám. Ještě dva týdny, než se opět přestěhuju částečně do Brna a zahájím druhý ročník svého vysokoškolského studia. Ale postupně už začínám řešit rozvrh, věci kolem "stěhování", brigádu a tak je asi čas dát volným dnům sbohem!


Dlouho jsem se se žádným článkem neozvala, vlastně celé léto jsem nenapsala ani čárku. Chtěla jsem postupně přidávat články s fotkami z výletů, recepty, nějaké tipy a podobně. 
Ale neměla jsem na to náladu. 


Potřebovala jsem asi vypnout, vyřešit si nějaký věci, odpočinout si a neřešit zbytečnosti. Letos jsem asi po pěti letech neměla žádnou letní brigádu. Část prázdnin mi vzala povinná letní praxe, která trvala dohromady 4 týdny. A zbytek léta? Chtěla jsem pracovat, ale nakonec jsem byla ráda, že mám po delší době volno. Jak říkám, potřebovala jsem restart. Čas na sebe samu. 

Prostě jen tak být a žít. 


Užívat si výlety s rodinou, přítelem nebo kamarády. Popíjet víno večer na zahradě a koukat na hvězdy. Sbírat ovoce ze zahrádky a péct z něj dobroty. Užívat si dobrou kávu v kavárničkách. Procházet se s pejskem a mazlit se s kočičkami. Bruslit a jezdit na kole. Koupat se v bazéně. Dělat si ledové čaje a domácí limonádky. Lakovat si nehty a užívat si dny s minimem makeupu. Koukat po večerech na romanťárny a brečet u nich. Obarvit si vlasy na červenou, plácnout na sebe masku a ležet.





Strašně rychle to uteklo. Ale užila jsem si to skoro celý, i když byly samozřejmě i chvilky, na které vzpomínám nerada a raději bych je vymazala... :) Takový je život. Nemůže být všechno růžové, důležité ale je hledat dobré věci i v těch špatných. A taky nedovolit špatnému zničit všechno hezké. 


Nebudu se tady rozepisovat o všem, co jsem v létě zažila, viděla, kde jsem byla a kam bych se nejradši zase vrátila. O tom budou postupně články přibývat, abych vás najednou nezahltila příšerně dlouhým textem. Já radši po kouskách :) 



Napište mi, jak jste si užili léto! Kde jste trávili svou dovolenou?

7 komentářů:

  1. Já si zatím týden užívala na chalupě, ale hlavní dovolenou mám ještě před sebou. Doufám, že to klapne - měli jsme jet v červnu, ale nakonec jsme to museli přebukovat až na září. A taky mi připadá, že léto uteklo hrozně rychle. Myslím si, že i proto, že jsem v těch největších vedrech chodila do práce a v podstatě jen přežívala... Doufám, že bude teď krásné babí léto se sluníčkem, ale lidskými teplotami...

    OdpovědětVymazat
  2. Mně teda ještě měsíc prázdniny čeká, protože začínám až v říjnu :D hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje super spolubydlící9. září 2018 v 11:55

    Hlavně nabarvit si vlasy na červeno...to je to nejlepší z prázdnin, že :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vidno, že si mala skvelé prázdniny! :) Skvelé fotky :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! :) Já už pracuji, takže prázdniny jsou pro mě tabu. Nicméně i tak jsem byla s přítelem na dovolené v Turecku a zvládli jsme i spoustu výletů. Léto je pro mě nejhezčí období v roce, ale hrozně rychle utíká :)

    OdpovědětVymazat
  6. Léto mi uteklo hrozně rychle. Já teda skoro celou dobu chodila do práce, ale i tak jsem si v rámci mezí zkoušela užívat :) Těším se na další články z prázdnin!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Človek niekedy naozaj potrebuje vypnúť. ;) Z tej posledej fotky ide krásna atmosféra. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář ♥