stránky

22. března 2018

Já chci žít, a ne přežívat.


Blogování mi chybělo. Občas se vypsat, postnout fotky i jinam než na instagram, okomentovat vyzkoušené produkty, napsat, co jsem viděla hezkého a kam jsem jela na výlet, jaké je moje studium vysoké školy a kam chodím ráda na kávu s dortíkem. Takový online deníček. 

Pamatuju si, že dříve to bylo fajn, bavilo mě to, tak proč se zase nevrátit a zase nepsat? 

Akorát ne na starý blog. Ten byl spíše o cvičení. O jídle. O životním stylu, který už tak moc neprožívám. I sem pravděpodobně možná napíšu něco o cvičení, hodlám přidávat mé oblíbené recepty, ale nechci na tom postavit celý blog. To už nejsem já. 

Za ten rok, co jsem na blog nenapsala ani čárku, se toho u mě hodně změnilo. Už nehrotím zdravý životní styl, čeho a kolik jsem snědla,  jestli jsem cvičila 6 dní v týdnu a jestli jsem si s kamarády nedala nějakou tu prasárnu a neměla pak výčitky...

Protože proč. Žijeme jen jednou a byla by škoda ten život strávit neustálým hlídáním se, odpíráním si zážitků a dobrot. 

Já chci žít, ne přežívat. A co vy? :) 

A o tom by měla být tahle moje stránka. Osobní. Ze života. 

Tak vás tady vítám, snad se sem budete vracet ♥ 

3 komentáře:

  1. Vypísať sa na blog a niečo tým zdeliť je super pocit! Teším sa na články ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě je to super nápad znovu začít psát. Taky jsem kdysi psala jiný blog než píšu, potom jsem měla takovou menší krizi a blog jsem nakonec zrušila. Nedávno jsem, ale chtěla něco napsat a tak jsem se rozhodla založit úplně jiný blog, nový blog s nějakou jasnější strukturou. Jsem za to stále šťastná a doufám, že budu psát ještě dlouho. Hodně štěstí a spoustu úspěšných článků! :-)
    alexurbanczykova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Z vlastní zkušenosti vím, že když jsem přestala jídlo a cvičení tolik hrotit, začala jsem se cítit mnohem líp. A vlastně mám pocit, že jsem i hubenější než předtím :D Psychika dělá asi hodně..

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář ♥