stránky

5. dubna 2018

Přírodní pleťová mýdla MANNA


Možná jste o těchto mýdlech slyšeli, možná ne. Mně jednoho dne začala na facebooku vyskakovat reklama na tyto produkty, tak mi to po čase nedalo a odkaz jsem rozklikla. Na stránkách jsem našla spoustu pozitivních sluníčkových recenzí, nějaké ty informace a spooooustu produktů na výběr.
Nakonec jsem se rozhodla vyzkoušet nějaký mýdlo na obličej a objednala jsem si rovnou dvě, a to čistící mýdlo s kafrem a mýdlo růžová zahrada. Jako dáreček k nákupu jsem dostala ještě miniverzi mýdla s aktivním uhlím.

Přírodní kosmetika je určitě fajn, naši pleť to zatěžuje méně než kosmetika plná chemikálií, ale některé produkty člověku tak nesednou. Ale za ten dotek přírody palec nahoru! Stejně jako za krásné balení, z kterého mi bylo mýdlo až líto vytáhnout a strčit do mýdlenky. Jednoduché, ale na pohled moc hezké. Spolu s mýdly mi přišel i menší informační katalog a taky slevová knížka k prvnímu nákupu, kterou jsem ale nevyužila.



Jak mi mýdla vyhovovala? 
Bohužel tyhle mýdla asi nebudou nic pro mě. Přestože mám pleť mastnější, tak mýdla brutálně vysušují, a to i přesto, že jsem po použití vždy nanesla mastnější výživný krém. Původně jsem teda plánovala mýdlo používat na každodenní večerní čištění, ale po dvou týdnech pravidelné aplikace byla má pleť extrémně suchá. Čistější, ale suchá.



Takže jsem od toho upustila a teď mýdla používám spíše příležitostně, abych je časem spotřebovala. Což je škoda, protože to nebyla zrovna levná záležitost, ale za přírodní produkt si zkrátka člověk připlatí. Z vyzkoušených produktů mi nejvíce sedělo mýdlo s aktivním uhlím, přestože právě to jsem dostala jako dáreček. Váhala jsem nad ním, ale nakonec koupila jiné, takže jsem možná udělala chybu :)
Celkem mě mrzí, že je moje recenze negativní, vzhledem k tomu, že jinde mýdla očividně sklízí úspěch. Možná se někdy v budoucnu rozhodnu vyzkoušet jiné, které by mi nemuselo tak dráždit pleť. Ale těžko říct, zase tak nadšená jsem z nákupu nebyla. 




Na závěr ještě něco k jednotlivým mýdlům.

Mýdlo Růžová zahrada
Růžovoučké mýdlo s příjemnou vůní vypadá na první pohled moc hezky. Obsahuje kokosový olej, kakaové máslo a bambucké máslo bohaté na minerální látky. Poslední dvě složky jsou hydratační, proto toto mýdlo vysušuje o dost méně než kafrové. Mýdlo navíc obsahuje lupínky ibiškových květů a má lehký peelingový účinek - jelikož se ale tyto "peelingové částečky" nacházejí jen na pár místech a jsou poměrně ostré, celkem nepříjemně dřou.


Čisticí mýdlo s kafrem
Mělo by být skvělým pomocníkem v boji proti akné díky obsahu bílého jílu a kafrového oleje. Čistící účinky mýdlo má, to potvrzuji. Pleť byla po jeho pravidelném používání čistší a jasnější, ale jak už jsem psala, taky strašně vysušená. Po opláchnutí mýdla z obličeje jsem jej měla tak nepříjemně napnutý, navíc i trošku podrážděný, asi od kafrového oleje. Při nanášení krému jsem pak celkem trpěla, protože mě celá tvář štípala.

Čisticí mýdlo s aktivním uhlím
Opět zaměřeno na boj proti akné. Musím uznat, že na pohled je černé mýdlo neobvyklé. S aktivním uhlím se poslední dobou jakoby roztrhl pytel a pro jeho účinky absorbovat nečistoty je přidávané do všemožné kosmetiky. Černé mýdlo je vhodné pro mastnou pleť, mělo by čistit póry a díky obsahu spoustu druhů olejů i hydratovat.

Tolik k mé zkušenosti s těmito mýdly. Máte nějakou i vy? Zaujalo vás něco, navzdory mé kritice? :) 


27 komentářů:

  1. Já s nimi osobní zkušenost nemám, ale kamarádka jo a dopadla teda úplně stejně jako ty - nesnese je, jí se po nich tvoří dokonce i vyrážka. Ale chápu, že někomu vyhovovat můžou :) Jinak jsem ráda, že jsi zase začala psát!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by nebylo nic pro mě :) mám suchou a citlivou pleť, takže určitě nevyzkouším, ale balení mají krásné :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  3. Mýdla vypadají krásně, ale asi bych to měla podobně jako ty...

    OdpovědětVymazat
  4. Já chtěla vyzkoušet z LUSH takové černé s aktivním uhlím :) no do DM bych taky radši osobně, ale limitky tam třeba nemají, kdežto na eshopu jsou pořád a navíc já mám DM drogerii nejbližší s jedním přestupem, ale stačí mi už cesta na autobus navíc je to v mega velkém obchodním domě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy jsem nezkoušela.. ale četla jsem už o nějakém africkém černém mýdle a že prý opravdu hodně pomáhá na akné. Musím říct, že jsem na to úplně zapomněla.. díky za připomenutí :D po něčem se poohlédnu, tohle jsou super tipy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Po téhle značce pokukuju už nějakou dobu, ale pořád zvažuju, zda něco objednat nebo ne. Škoda, že ti mýdla neseděla, vzhledově vypadají moc hezky :)

    everyday-lifecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají krásně, balení a všechno kolem, škoda jen, že tak vysušují pokožku. To já tedy radši zkoušet nebudu, už teď mám kůži celkem suchou, když se nenatřu krémem... :-/

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda že ti nesedla, jinak vypadají krásně, ale holt nemůže vždy všem všechno sednout, snad bude příští nákup čehokoliv lepší :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. To balenie je vážne skvelé, no ešte som na ne nikde nenarazila :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  10. beautiful blog! I really like how you write
    and what you give photos. wonderful!
    I have a question, you will agree to follow for follow?
    I like to be in touch with inspirational blogs.
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář ♥