stránky

28. září 2018

Moje péče o pleť


Tenhle článek píšu dlouho, protože jsem se nedokázala rozhodnout, co všechno do něho zahrnu. Jen odlíčení? Krémy? Nebo masku a peeling, který mám ráda? Anebo všechno dohromady?!

To nakonec vyhrálo. A tak je taky článek o tom, jak pečuju o pleť.

Důležitou částí každého dne je pro mě odlíčení. Dříve jsem na to házela bobek a pak se divila, že moje pleť vypadá unaveně, póry jsou ucpané a celkově vypadám starší, než ve skutečnosti jsem. Řasy mi vypadávaly ve velkém, ty co zbyly se lámaly a nevypadalo to vůbec hezky.



Tahle večerní rutina prošla velkým procesem. Nejprve jsem používala pouze micelární vodu, trošku jsem tím přejela pleť, přičemž většina malovátek na mně zůstala a šla spát. Od jednoho produktu jsem se během pár měsíců dostala ke čtyřem a má pleť je od té doby mnohem hezčí - rozzářená, taková omlazená a pupínky jsou na ústupu (jasně, při nějakých hormonálních změnách v těle se objeví, ale když nejsem urýpaná tak zase rychle odejdou.. :D)

Na odlíčení si dávám záležet, zabere mi to asi 10 minut, ale když to pleti prospívá, rozhodně se nehodlám vrátit k pouhé micelárce :D


Jako první odlíčím oči, teď jsem si moc oblíbila dvoufázový odličovač od Yves Rocher. Obsahuje výtažek z chrpy, která má zklidňující účinky, přípravek tedy v očích nijak neštípe a docela dobře makeup odstraní. Odličovač protřepu, aby se složky smíchaly, nanesu na vatový tamponek, přitisknu na oko a chviličku nechám působit, aby se líčidla rozpustila a snáze se z oka odstranila. Co ho používám, tak jsou moje řasy mnohem kvalitnější. Nelámou se, téměř nevypadávají a jsou i o něco delší.

Na zbytek pleti používám micelární vodu - momentálně značku Ziaja. Na pleti je příjemná, i když neodlíčí úplně všechno. Ale vzhledem k tomu, že v dalším kroku používám čisticí gel, ani mi to nevadí. Odstraní největší nános makeupu.

K dočištění používám gel s heřmánkem, opět od značky Yves Rocher. Heřmánek má opět zklidňující, zároveň i protizánětlivé účinky. Používám maličké množství, protože gel hezky pění, aplikuju na navlhčenou pleť a vmasíruju pomocí silikonového kartáčku. Následně opláchnu vlažnou vodou a jemným ručníkem osuším.

Posledním krokem v odlíčení je tonikum. Tady používám alkoholovou vodičku Clean&Clear v tmavě modré verzi, která by měla bojovat proti černým tečkám. To jsem sice úplně nezaznamenala, ale v boji proti pupínkům jako takovým je tahle vodička podle mého účinná.


Po odlíčení pokračuju hydratací. Nejprve na pleť nastříkám růžovou vodu, která má jak hydratovat, tak regenerovat, a nechám vsáknout. V mezičase si většinou vyčistím zuby a poté do pleti vmasíruju krém. Na noc momentálně používám kozí krém Ziaja, není moc hutný, hezky se vstřebává a příjemně voní. 

Co se týče denní péče, tak používám opět krém Ziaja, tentokrát ale s okurkou. Ten je lehoučký, hydratující a rychle se vstřebává, takže se za chviličku můžu malovat :)


Na závěr vám ještě ukážu oblíbený peeling, který používám, a taky masku, kterou momentálně zkouším.
Peeling, opět Yves Rocher, je sice určený na tělo, ale mně perfektně vyhovuje na obličej. Není moc drsný, asi kvůli oleji z meruňkových jader, díky kterému je aplikace příjemná.

Masku momentálně se ségrou zkoušíme od Dermacolu, Black magic. Je to černá, detoxikační slupovací maska. Z pleti nějaké nečistoty vytáhne a vypadá fajn. Mockrát jsem ji ale ještě nezkoušela, takže nemůžu úplně posoudit.

Na fotce je i silikonový kartáček, kterým aplikuju čisticí gel:)

Budu ráda, když mi do komentáře napíšete vy, jak se o svou pleť staráte, nebo mi třeba doporučíte nějaký váš oblíbený produkt! 

4 komentáře:

  1. Tvoje super spolubydlící29. září 2018 v 11:01

    To je ale serepetiček :D

    Hele, btw, mám pro tebe nápad na článek - můžeš napsat o tom, jak probíhá takový typický týden na lékařské. Jak potom chilluješ a já naopak po celé dny nadávám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten okurkový krém mám. :) Jinak používám dvoufázový odličovač od alverde, který je super. Zatím jsem se k více věcem nedostala, ale rozhodně cítím, že už takhle to zabírá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na odlíčení jsem dřív taky docela dost kašlala, ale pak jsem se na to musela začít soustředit kvůli akné a dělá to opravdu velký rozdíl :)teď už bych nemohla jít spát neodlíčená. Já produkty docela často střídám, takže možná vyzkouším i nějaké, co používáš ty :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  4. Tak v některých kosmetických produktech se docela shodneme. Používám také Ziaju na odlíčení, ale mám raději tedy Garnier, připadá mi, že mi Ziaja vadí na oči. Krém s kozím mlékem používám také, ale běžný, ne noční. Clean and clear jsem měla a měla jsem ho moc ráda, klidně bych si ho pořídila znova a peeling od YR ještě mám :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář ♥