stránky

3. června 2018

Kosmetické novinky


Léto je tady! Sice ještě ne podle kalendáře, ale počasím už určitě. Po dlouhé zimě jsem se sice těšila na chladnější jaro, namísto toho však prakticky během týdne přišla vlna teplých dní, které jsou (aspoň u nás) střídané deštěm jen výjimečně. 
Hřející sluníčko nutí vytáhnout letní oblečky a taky udělat jakousi čistku v kosmetických poličkách. Pro dnešek bych vám chtěla ukázat nové produkty, které jsem si pořídila v průběhu května. Určitě na léto nejsou poslední, ještě je potřeba sehnat nějakou voděodolnou řasenku, opalovací krémy a další vychytávky - tipy uvítám v komentářích! :) 



L'oréal Paris True Match tekutý make-up
Jako první tady mám makeup. Poslední roky se docela rychle opaluju, a tak jsem potřebovala tmavší odstín makeupu. Zároveň jsem chtěla, aby byl dostatečně krycí, jemný, lehký a ideálně taky bez matného finiše, což akorát vysušuje, což v létě opravdu nepotřebuju. True match splňuje snad vše. Pleť krásně sjednotí, krytí je dostatečné, je přirozený s rozjasňujícím efektem - jako druhá kůže, vůbec si přes den neuvědomuju, že na tváři něco mám. Makeup by měl i hydratovat, což jsem příliš nezaznamenala, ale rozhodně mi pleť nevysušuje.

Essence All about matt transparentní pudr
Na doporučení kamarádky, když se mi nechtělo hledat pudr v odstínu makeupu. A neprohloupila jsem, skvěle zafixuje, zmatní tak akorát (záleží, kolik použijete, žejo). Od essence skvělý produkt, udělá velkou službu za málo peněz. 

Purity Vision růžová voda
Pořídila jsem si z dlouhodobé zvědavosti, ale hlavně pro osvěžení pleti v horkých dnech. Má hydratační a omlazující účinky, může se použít i pro fixaci makeupu. Někdy používám právě na makeup pro fixaci a rozjasnění, někdy na osvěžení během dne. Občas také na noc po odlíčení, jelikož by měla regenerovat a zmírňovat projevy různých pupínků. 


Yves Rocher odličovač na oči s chrpou
Pro mnoho lidí žádná novinka, já to pořád okukovala na internetu i v obchodech až jsem nakonec neodolala a sáhla po něm taky. Posledním impulsem ke koupi byl taky článek o tom, že micelárky nejsou pro odličování úplně to nejlepší, a tak od nich postupně upouštím. Tento odličovač je dvoufázový, takže stačí protřepat, nanést na tamponek, nechat chviličku působit, aby se líčidla trošku uvolnila a jemným tahem setřít. Překvapivě to funguje, a já už nemusím každé oko dřít micelárkou. Mám pocit, že díky takto šetrnějšímu odličování jsou i mé řasy kvalitnější a méně padají. 

Balea Golden Shine tělový sprej
Kdo by se v létě nechtěl třpytit, žejo :D. Sprej hezky osvěží pokožku, příjemně voní a třpytky jsou velmi decentní. Trošku jsem se bála, že budu zářit jak diskokoule, ale třpytky jsou jemňoučké, na opálené pokožce hezky vyniknou na sluníčku :) 

Bione Cosmetics výplňový pleťový krém pod make-up
Ten jsem vlastně koupila už někdy v březnu, ale začala jsem používat až poslední dobou. Krém vyplňuje drobné vlásky a póry, rozjasňuje, vyhlazuje a usnadňuje nanášení makeupu. Obsahuje samé dobré látky pro naši pleť, mimo jiné i vitamin E či bambucké máslo. Má lehce matující finiš, ale díky hydratačním látkám zbytečně nevysušuje. Překvapila mě tužší konzistence a tmavší odstín, který se ve výsledku po rozetření na pleti vůbec neprojeví. Pracuje se s ním moc hezky a určitě bych si ho pořídila znovu. 

Ziaja noční krém s kozím mlékem
Na noc mám radši mastnější a výživnější krémy. Tento obsahuje přírodní vyživující složky plus vitaminy A a E. Měl by zabránit dehydrataci pokožky, zvyšovat schopnost obnovy a taky vyhlazovat menší vrásky. Zatím jsem výrazné změny nezaznamenala, neb ho používám krátce. Voní hezky, vůně mi připomíná typickou niveu, každopádně konzistence je taková tužší, než na jakou jsem zvyklá a zatím jsem tomu úplně nepřišla na chuť. Tak ještě uvidím, jestli bych jej pořídila znovu či ne :) 


Essence regenerační olej na nehty
Olejíček na nehty a okolí s mandlovým a arganovým olejem pro intenzivní vyživující péči. Složení navíc podporuje přirozený růst nehtů. Krásně voní, nanáším 2-3x týdně na nehty večer před spaním, jemně vmasíruju. 

S-he stylezone Perfect matt lak na nehty
Jemná pastelová barva, lak jsem dostala k narozeninám od sestry, výběr se fakt povedl. Na léto krásná barvička, která na opálených rukách vynikne. Přestože by měl být lak matný, tak se jemně leskne, na nehtech vydrží relativně dlouho, zase záleží, jak moc s rukama pracujete. 

Chloé Nomade parfém 
K nějaké objednávce na notinu jsem dostala vzoreček toho parfému a okamžitě si mě získala, prostě jsem věděla, že ji jednou chci do své sbírky. Jednou jsem se o tom zmínila před přítelem a dostala jsem ji k narozeninám - dvacítka si asi žádala něco výjimečného :D. Je to letošní novinka a ani nevím, jak bych tu vůni popsala. Na notinu najdete v popisku "bohémská, nespoutaná, dobrodružná a nezapomenutelná" a je to opravdu tak. Něžná a elegantní, taková fancy vůně. Baví mě, že se v průběhu dne mění, pokaždé cítím něco trošku jiného. 


Nezapomeňte mi napsat, co nového jste si v poslední době pořídili vy :) 

5 komentářů:

  1. Já si nedávno pořídila mé oblíbené micelární vody od Biodermy a tělové mléko téže značky pro suchou pokožku. :)

    Deni ze stránky Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Ten make-up a fikačný púder mám veľmi rada :-) Inak v poslednej dobe som si kúpila nejaké masky(klasika :-D) potom paletku na oči, foťák a sviečky :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  3. Odličovač s chrpou právě používám a jsem s ním moc spokojená. Celkově YR kosmetiku miluju :) Jinak mě taky zaujal Balea tělový sprej, ten si určitě časem taky pořídím :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mám hodně ráda značku Bione a zaujal mě ten krém. S podkladovými bázemi díky silikonům totiž nekamarádím, tak mi to přijde jako super vychytávka. Určitě po něm mrknu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Růžovou vodu už mám taky nějakou dobu doma, ale jako fixační sprej mě ještě nenapadlo ji použít :D každopádně to určitě vyzkouším :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář ♥